OpenScape Administration Center

Management unitar pentru OpenScape Contact Center

OpenScape Administration Center

OpenScape Administration Center oferă o interfață unificată și ușor de utilizat pentru majoritatea sarcinilor de gestionare a unui contact center. Este o consolă extrem de vizuală și ușor de personalizat printr-o organizare în „centre de lucru” dedicate proceselor de gestionare a unei soluții de contact center și include:

  •  Administrarea utilizatorilor și a resurselor;
  • Proiectarea strategiilor inteligente de rutare omnichannel, multi-site și a fluxurilor de procesare a cozilor;
  • Definirea și vizualizarea parametrilor sistemului în timp real și generarea de rapoarte istorice pe toate canalele de comunicare;
  • Crearea de vizualizări pentru wallboard; 

O singură interfață prin intermediul căreia administrezi întregul sistem.

Raportare în timp real și cumulativă.

Vizualizările în timp real și cumulative sunt actualizate continuu, prezentând informații cheie cum ar fi gradul de încărcare al fiecărui agent, nivelurile serviciilor (SLA), ratele de abandon și timpul mediu de manipulare pentru toate canalele procesate (voce, e-mail, web chat, call-back, social media, text sau non-text ).

Un model analitic încorporat utilizează tendințele reale ale datelor pentru a prezice modele de performanță și volumele de contacte în timp real, îmbunătățind luarea deciziilor în ceea ce privește resursele de personal sau rutarea contactelor.

Pragurile și alertele în timp real sunt ușor de definit și pot oferi notificări audio și vizuale unui manager atunci când valorile de operare definite sunt depășite.

Raportarea istorică.

Rapoartele istorice pot fi create rapid selectând elementele de date și parametrii raportului. Managerii pot alege dintr-o gamă cuprinzătoare de valori statistice pentru rapoarte mixte sau specifice canalelor, de exemplu: activitate utilizator, grup, coadă, tip de contact sau site.
OpenScape Reporting oferă rapoarte istorice grafice, precum și tabulare.

OpenScape Reporting permite managerilor să ajusteze rezultatul raportului chiar și după ce rapoartele au fost rulate. Aceștia pot reordona și modifica conținutul și pot adapta nivelul de detaliu necesar. Mai multe rapoarte pot fi deschise simultan în OpenScape Reporting și sunt accesibile cu un singur clic de mouse.
Rapoartele pot fi vizualizate la cerere sau programate să fie difuzate zilnic, săptămânal sau lunar. Opțiunile suplimentare de ieșire includ e-mailul, tipărirea sau exportul de conținut în Excel, HTML, PDF sau fișier text.

Obțineți rezoluția la primul contact cu rutarea inteligentă omnichannel și vizualizarea istoricului comunicării cu clientul pe toate canalele media.

Îmbunătățiți eficiența agenților de gestionare a interacțiunilor cu clienții administrând unitar, într-o singură interfață: telefon, email, chat, video și social media.

Simplificați operațiunile din contact center cu instrumente puternice de gestionare a activităților utilizând OpenScape Contact Center Analytics.

Implementați cu ușurință structuri noi de interacțiune, adăugați progresiv noi canale media de comunicare și beneficiați de o dezvoltare modulară și predictivă.

Solicitați consultanță gratuită.

Împreună cu echipa dumneavoastră de implementare, construim o soluție potrivită pentru clienți și angajați și vă suntem alături în fiecare etapă de dezvoltare a afacerii.