OpenScape Agent Portal

Soluție multitasking pentru o productivitate ridicată și interacțiuni multiple.

OpenScape Agent Portal

Clientul Agent Portal are două tipuri de instanțe, Agent Portal (java) și Agent Portal Web. Agent Portal (java) este bazat pe java, în timp ce Agent Portal Web este un client bazat pe browser, ambele cu aceeași interfață grafică prietenoasă cu utilizatorul.

Agent Portal Web este un client bazat pe browser web, cu o interfață grafică ușor de utilizat, care acceptă toate canalele media din contact center. Agentul Web dispune de un softphone integrat (WebRTC) care oferă pe lângă voce capacitatea de video call și partajarea ecranului, oferind astfel suport pentru continuitatea operațională atunci când este necesar să ai un contact vizual cu clienții.

Prin clientul Agent Portal se manipulează unitar toate canalele media. Agentul deține controlul și poate transfera oricare conversație în curs către alt operator sau altă coadă de preluare.

O singură interfață multitaskig ce-i conferă agentului vizibilitate globală asupra tuturor canalelor de comunicare.

Gestionare Apeluri Telefonice

(Inbound, Callback, Outbound)

Un set complet de butoane și instrumente de telefonie simplifică gestionarea apelurilor primite. În plus, apelurile de call-back sau de outbound pot fi create de agent fie după ce au fost generate dintr-o listă de campanii, fie solicitate de client utilizând o interfață web.

Gestionare E-mail

Agenții beneficiază de  instrumente suficiente pentru a gestiona interacțiunile de e-mail primite și inițiate atât în format HTML cât și în format simplu. Pentru a simplifica și mai mult gestionarea e-mailurilor, agenții pot primi acum sugestii de răspuns pe baza subiectului din e-mail. Alternativ, pot folosi module de text predefinite alegându-le dintr-o bibliotecă.

Gestionare Web Chat

Funcția de colaborare web chat este o soluție complet integrată pentru gestionarea eficientă a dialogului online cu clienții în timp real. Cu funcția de web chat puteți clasifica automat, direcționa și pune în coadă solicitările live din sesiunile de web chat. Agenții pot să comunice în timp real prin text, partajază ecrane sau comunică vocal cu clienții.

Apeluri Video din pagina Web

Clientul Agent Portal Web beneficiază de softphone integrat (WebRTC) cu capacitate video și partajare a ecranului oferind suport pentru continuitatea operațională a agenților care trebuie să aibă contact vizual cu clienții.

Gestionarea Comunicării prin Whatsapp

Web Agent Whatsapp permite să gestioneze comunicația desfăsurată pe contul de Whatsapp al companiei. Filtrarea și rutare sesiunilor se realizează prin cuvinte cheie alese păstrându-se simplitatea comunicării prin Whatsapp.

Gestionarea Comunicării prin Facebook

Web Agent Facebook permite să gestioneze conținutul publicat în Facebook ca informații de contact. Filtrarea și rutare bazate pe cuvinte cheie alese (pentru a asigura conversații sociale relevante) sunt capturate și gestionate de Contact Center.

Obțineți rezoluția la primul contact cu rutarea inteligentă omnichannel și vizualizarea istoricului comunicării cu clientul pe toate canalele media.

Îmbunătățiți eficiența agenților de gestionare a interacțiunilor cu clienții administrând unitar, într-o singură interfață: telefon, email, chat, video și social media.

Simplificați operațiunile din contact center cu instrumente puternice de gestionare a activităților utilizând OpenScape Contact Center Analytics.

Implementați cu ușurință structuri noi de interacțiune, adăugați progresiv noi canale media de comunicare și beneficiați de o dezvoltare modulară și predictivă.

Solicitați consultanță gratuită.

Împreună cu echipa dumneavoastră de implementare, construim o soluție potrivită pentru clienți și angajați și vă suntem alături în fiecare etapă de dezvoltare a afacerii.