OSCC

OpenScape Contact Center

Conceput pentru a maximiza obținerea rezoluției de la primul contact prin rutare inteligentă skill-based omnichannel.

Continuitatea contextuală OmniChannel: voce, video și text

generează

satisfacția și loialitatea clienților.

Rutare skill-based omnichannel patentată pentru rezoluție la primul contact.

Opțiuni API REST pentru integrări avansate și personalizate pe client.

Rapoarte și Analytics – Life of Call pentru  maximizarea calității deciziilor de business.

IVR self-service cu recunoaștere vocală și text-to-speech pentru automatizarea proceselor.

Click2Contact Video și Screenshare pentru empatizare și suport avansat.

Înregistrare apeluri integrată pentru evaluarea performanței agentilor.

Peste 60.000 de sisteme implementate.

Peste 100.000 de ingineri pentru suport și dezvoltare.

Implementat cu succes în peste 75 de țări pe tot globul.

%

Fiabilitate ridicată cu calitatea serviciului de 99,999%.

OpenScape Contact Center

O soluție unitară, transparentă și flexibilă, ușor de utilizat și conectată direct la noile tehnologii.

Management Simplu și Compresiv

Administrare Centralizată

Managementul Campaniilor

Platformă de Comunicații

Interfață Avansată de Raportare

Calificare și Rutare Inteligentă

Interfață Flow Designer GUI

Rutare Bazată pe Reguli

Rutare Controlată din Baze de Date

Rutare Skill Based Patentată

Comunicare și Colaborare

pe canale multiple de interacțiune

Telefon

E-mail

Web Chat

Video

Bots

WebRTC

Facebook

Twitter

Whatsapp

IVR cu Self-Service

OmniChannel

Vizibilitate 360°

OpenScape Agent Portal

Clientul Agent Portal are două tipuri de instanțe, Agent Portal (java) și Agent Portal Web. Agent Portal (java) este bazat pe java, în timp ce Agent Portal Web este un client bazat pe browser, ambele cu aceeași interfață grafică prietenoasă cu utilizatorul. În cadrul unei singure interfețe agentul poate procesa interacțiunile provenite pe toate canalele media voce, video și text.

OpenScape Reporting

OpenScape Contact Center Report Center utilizează un motor de raportare vizual, personalizabil pentru fiecare client, pentru a defini și vizualiza un număr practic nelimitat de rapoarte în timp real, cumulative și istorice pentru toate canale și toți agenții.

OpenScape Call Director

OpenScape Contact Center Call Director este o platformă complet integrată de self-service și procesare skill-based a interacțiunilor. Managerii pot utiliza interfața intuitivă dragand-drop din Design Center pentru a integra următoarele componente în fluxurile de rutare și procesare a cozilor de telefon, call-back, email, chat, social media și bots.

OpenScape Administration Center

OpenScape Administration Center este o interfață facilă pentru administrarea utilizatorilor din contact center, a profilurilor, abilităților și grupurilor virtuale de agenți. Rezoluțiile fiecărei interacțiuni și motivele indisponibilității sunt de asemenea configurate aici.

OpenScape Contact Center Analytics

OpenScape Contact Center – Analytics Life of Call (oferită de Softcom) este un instrument puternic de analiză și raportare care ajută managerii să maximizeze analiza apelurilor aducând informații granulare. Interacțiunile pot fi văzute holistic și defalcate pe segmente pentru a putea afișa activitatea detaliată, pe fiecare flux de lucru.

Opțiuni pentru integrări avansate și personalizate pe client.

Open Media Framework

SDK, REST APIs

CRM/ERP

Workforce management

Inteligență Artificială AI

Decizii de business mai informate prin intermediul unui portal de raportare complex care oferă opțiuni de analiză cuprinzătoare și detaliate.

Opțiuni preconfigurate de integrare în ecosisteme personalizate ale fiecărei companii precum conturile de social media sau aplicații CRM și WFM.

Înregistrarea audio a convorbirilor este proprietară și încorporată în sistem și dispune de un motor avansat de căutare a înregistrărilor.

OpenScape Contact Center este o soluție care se adresează companiilor medii și mari. Suportă de la 5 până la 1500 de agenți concurenți pe sistem, 7500 de agenți pe cluster pentru enterprise.

Oferă implementarea de servicii optimizate de self-service cu răspuns vocal interactiv, opțiuni de IVR (cu recunoaștere vocală și text-to-speech) și integrări chatbot/AI (inteligență artificială).

OpenScape Contact Center asigură suportul de lucru al agenților de la distanță cu o opțiune integrată de softphone (WebRTC) audio și video integrată în portalul web al agenților.

Performanța agentului este îmbunătățită cu direcționare bazată pe abilitățile acestuia de comunicare: voce inbound și outbound, e-mail, chat web, social media sau video.

Numeroasele opțiuni API REST de care OpenScape Contact Center beneficiază oferă posibilitatea unor integrări de aplicații avansate și personalizate pe client.

Securitatea comunicațiilor audio, video și text este încorporată oferind criptarea acestora ( TLS, SRTP) fără soluții externe de VPN care generează costuri adiționale.

Obțineți rezoluția la primul contact cu rutarea inteligentă omnichannel și vizualizarea istoricului comunicării cu clientul pe toate canalele media.

Îmbunătățiți eficiența agenților de gestionare a interacțiunilor cu clienții administrând unitar, într-o singură interfață: telefon, email, chat, video și social media.

Simplificați operațiunile din contact center cu instrumente puternice de gestionare a activităților utilizând OpenScape Contact Center Analytics.

Implementați cu ușurință structuri noi de interacțiune, adăugați progresiv noi canale media de comunicare și beneficiați de o dezvoltare modulară și predictivă.

OmniChannel

Rezolvați solicitările clienților la primul contact.

Self-service IVR

Optimizați serviciile oferite clienților prin self-service. 

Administrare

Dezvoltați structuri și procese și le administrați unitar.

Portal Agent

Oferiți agenților plăcerea de a lucra printr-o interfață prietenoasă.

Rapoarte

Luați decizii de business coerente ajutați de rapoarte detaliate.

Solicitați consultanță gratuită.

Împreună cu echipa dumneavoastră de implementare, construim o soluție potrivită pentru clienți și angajați și vă suntem alături în fiecare etapă de dezvoltare a afacerii.