OpenScape Reporting

Decizii mai informate cu portal de raportare integrat și opțiuni de analiză cuprinzătoare.

OpenScape Reporting

OpenScape Contact Center  furnizează rapoarte prin intermediul aplicației OpenScape Reporting, inclusiv raportarea „Live of Call” (oferită de Softcom). Rapoartele sunt configurate și personalizate de către modulul de configurare din OpenScape Contact Center Manager.

O singură interfață prin intermediul căreia poți vizualiza zeci de rapoarte customizate și customizabile.

Raportare în timp real și cumulativă.

Vizualizările în timp real și cumulative sunt actualizate continuu, prezentând informații cheie cum ar fi gradul de încărcare al fiecărui agent, nivelurile serviciilor (SLA), ratele de abandon și timpul mediu de manipulare pentru toate canalele procesate (voce, e-mail, web chat, call-back, social media, text sau non-text ).

Un model analitic încorporat utilizează tendințele reale ale datelor pentru a prezice modele de performanță și volumele de contacte în timp real, îmbunătățind luarea deciziilor în ceea ce privește resursele de personal sau rutarea contactelor.

Pragurile și alertele în timp real sunt ușor de definit și pot oferi notificări audio și vizuale unui manager atunci când valorile de operare definite sunt depășite.

Raportarea istorică.

Rapoartele istorice pot fi create rapid selectând elementele de date și parametrii raportului. Managerii pot alege dintr-o gamă cuprinzătoare de valori statistice pentru rapoarte mixte sau specifice canalelor, de exemplu: activitate utilizator, grup, coadă, tip de contact sau site.
OpenScape Reporting oferă rapoarte istorice grafice, precum și tabulare.

OpenScape Reporting permite managerilor să ajusteze rezultatul raportului chiar și după ce rapoartele au fost rulate. Aceștia pot reordona și modifica conținutul și pot adapta nivelul de detaliu necesar. Mai multe rapoarte pot fi deschise simultan în OpenScape Reporting și sunt accesibile cu un singur clic de mouse.
Rapoartele pot fi vizualizate la cerere sau programate să fie difuzate zilnic, săptămânal sau lunar. Opțiunile suplimentare de ieșire includ e-mailul, tipărirea sau exportul de conținut în Excel, HTML, PDF sau fișier text.

Obțineți rezoluția la primul contact cu rutarea inteligentă omnichannel și vizualizarea istoricului comunicării cu clientul pe toate canalele media.

Îmbunătățiți eficiența agenților de gestionare a interacțiunilor cu clienții administrând unitar, într-o singură interfață: telefon, email, chat, video și social media.

Simplificați operațiunile din contact center cu instrumente puternice de gestionare a activităților utilizând OpenScape Contact Center Analytics.

Implementați cu ușurință structuri noi de interacțiune, adăugați progresiv noi canale media de comunicare și beneficiați de o dezvoltare modulară și predictivă.

Solicitați consultanță gratuită.

Împreună cu echipa dumneavoastră de implementare, construim o soluție potrivită pentru clienți și angajați și vă suntem alături în fiecare etapă de dezvoltare a afacerii.