SCS

Startup Customer Service

Comunicații Unificate și Call Center pentru prosperitatea pe termen lung a afacerilor mici și mijlocii.

Startup Customer Service simplu și eficient.

Startup Customer Service (SCS) reprezintă cea mai flexibilă și stabilă soluție de relaționare și comunicare cu clienții. SCS include: telefonie VoIP, Call Center Lite și Colaborare Web furnizate din data center privat. Soluția tehnologică este destinată afacerilor mici și mijlocii pentru care contează satisfacția clienților și eficiența angajaților. Soluția SCS poate fi accesată și utilizată de oriunde, de pe orice dispozitiv: telefon, calculator sau tabletă, fară să instalați software, fără soluții costisitoare de VPN.

Ușor de utilizat, nu necesită suport tehnic sau experiență în IT.

Inspirată din Social Media este ușor de folosit de către toți utilizatorii. Aveți o singură fereastră de unde preluați/inițiați apeluri telefonice, inițiați sesiuni de prezentare web, videoconferințe sau sesiuni de training. Cu Startup Customer Service discutați pe chat cu colegii, editați documente în echipă, rugați colegii să vă ajute și chiar votați pentru a lua decizii. 

cloud ippbx

Telefonie VoIP

IVR cu ACD

Înregistrare Convorbiri

Video Conferințe

w

Colaborare Web

Portal Raportare

Fax to E-mail și E-mail to Fax

z

Voicemail

Partajare Fișiere și Ecran

Centrală Telefonică IP dedicată găzduită în Data Center.

Beneficiați de un sistem de telefonie VoIP de tip business, de ultimă generație, găzduit în data center privat, care vă oferă flexibilitate și mobilitate printr-o varietate de aplicații fie pe desktop, smartphone sau tabletă. Servicii de comunicații voce avansate cum ar fi:

  • CLIP, CLIR
  • Call hold, call waiting
  • Call Fw
  • Păstrare identitate apelant
  • Call transfer
  • Comutare conversație între dispozitive
  • Conferințe audio
  • Video call

sunt oferite la cea mai bună calitate.

IVR (Răspuns Vocal Interactiv)

IVR ( Sistem de Răspuns Interactiv) de genul: pentru departamentul vânzări apăsați tasta 1, pentru…. tasta 2, etc. care include serviciile: mesaj de întâmpinare configurabil după program zi/noapte/zile libere, apeluri de grup sau liniare, distribuție automată a apelului ACD.

Call Center Lite

Oferă funcționalități de bază ale unei soluții profesionale de call center. Acest produs a fost proiectat pentru a acoperi nevoile de servicii pentru companiile mici care au de procesat maxim 50 de apeluri pe ora.

Caracteristica importantă a acestui serviciu este ca folosește un software avansat de distribuție automată a apelurilor (ACD). Acestă distribuție este importantă deoarece astfel se asigură repartiția echilibrată a apelurilor între operatori precum și funcționarea diferită a distribuției în funcție de programul de lucru.

Call Center Lite înregistrează toate apelurile telefonice și vă oferă rapoarte de trafic precum și analize glogale privind activitatea desfășurată pe o perioadă de timp aleasă.

Mesagerie Unificată

Clieții pot lăsa mesaje vocale pe care le veți primi pe e-mail. Funcția de fax peste internet vă oferă posibilitatea de a trimite faxuri din căsuța de e-mail de către orice număr de fax și primi fax-uri direct în căsuța dumneavoastră de e-mail.

Colaborare Web

Puteți comunica în echipă prin voce, video sau chat. Colaborarea web vă permite să comunicați atunci când sunteți la distanță la fel de natural ca atunci când sunteți împreună. Prin colaborare web conținutul este ușor de găsit. Căutați și filtrați după termeni sau persoane și găsiți ceea ce aveți nevoie în câteva secunde. Nu mai partajați date confidențiale pe rețelele sociale publice și nu mai plătiți pentru apeluri telefonice sau conferințe audio-video interne. Puteți invita prin e-mail clienții sau partenerii de afaceri la sesiuni de prezentare sau în videoconferințe fară costuri adiționale și nelimitate ca număr sau durată.

Servicii Suport Incluse

O echipă de profesioniști certificați vă asigura suportul tehnic de luni pană vineri între orele 9-17. Pentru suport extins vă rugăm să ne contactați pentru a vă face o ofertă competitivă.

Garanție funcțională minimă 99,99% din an.

SCS este dezvoltată pe o platformă de tip carrier (similară cu cele ale operatorilor de telecomunicații publice) având un SLA de 99,999% și care asigură securizarea și criptarea tuturor comunicațiilor prin SBC (session border controller). Se asigură securitatea atât a componentei de voce cât și a semnalizărilor (SRTP, TLS) având asigurată criptarea acceselor de client prin AES 256 bits.

Oferiți maximă mobilitate afacerilor.

Cu SCS beneficiați de un pachet complet de servicii pentru afaceri și care îmbină telefonia tradițională cu spațiul de birou digital. Startup Customer Service asigură comunicare și colaborare pentru afaceri în timp real și este disponibilă de oriunde, de pe orice dispozitiv, fară să instalați software, fără hardware, fără soluții costisitoare de VPN sau departament de IT pentru suport.

Startup Customer Service

Beneficii multiple la preț competitiv! 

Recomandați soluția și câștigați beneficii importante!

Doriți mai mult? Nu e nici o problemă. Digitalizați întreaga firmă cu licențe Team Member.

Telefonie VoIP

Video Conferințe

w

Colaborare Web

Partajare Fișiere și Ecran

Apelați un client. Afișați o prezentare. Brainstorming. Discutați pe chat. Editați documente în echipă. Verificați rapoartele Ia o cafea. Rugați colegii să vă ajute. Votați pentru a lua decizii. Distribuiți documente. Solicitați suportul specialiștilor. Totul într-o singură interfață accesibilă de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Primiți și inițiați apeluri telefonice în orice rețea națională sau internațională fixă sau mobilă direct din browserul web sau aplicația mobilă.

Comunicați cu echipa prin chat. Familiar pentru toți utilizatorii unui dispozitiv electronic de comunicare, soluția noastră de chat este disponibilă cu toate accesoriile de editare.

Deschideți browserul web și inițiați rapid prin drag and drop o conferință audio sau video la care pot participa pe lângă utilizatorii interni și invitați externi.

Aveți posibilitatea de a avea mesaje audio atunci când nu sunteți disponibil dar totuși vreți să știi cine și de ce v-a căutat (voce/video). 

Dacă aveți o prezentare dar e dificil să aduceți toți clienții într-o locatie, este suficient să deschideți browserul web și să porniți prezentarea web doar printr-un mail trimis acestora.

Partajați fisiere mari direct din aplicație. Nu mai e nevoie să utilizați e-mailul pentru comunicare internă.

Solicitați consultanță gratuită.

Împreună cu echipa dumneavoastră de implementare, construim o soluție potrivită pentru clienți și angajați și vă suntem alături în fiecare etapă de dezvoltare a afacerii.